سفارش آنلاین غذا > پیتزا کاکتوس پیتزا کاکتوس سی متری رازی - نبش رازی 6/2 حداقل سفارش : 50000 تومان  - زمان ارسال 20 تا 45 دقیقه
فاکتور
0 تومان
ثبت سفارش
منوی رستوران
مشخصات رستوران
نظرات کاربران
موقعیت مکانی
استیک
بیف استیک 250 گرم فیله ورقه شده گوساله،سس قارچ،سبزیجات بخار پز ۸۸۰۰۰۰ تومان +
چیکن استیک 250 گرم شنیسل مرغ،سس قارچ،سبزیجات بخار پز ٧۰۰۰۰۰ تومان +
فیله مینیون 250 گرم فیله گوساله،سس قارچ،سبزیجات بخار پز ۸۵۰۰۰۰ تومان +
اضافه
سس سفید اضافه ۵۰۰۰ تومان +
سس قرمز تند اضافه ۵۰۰۰ تومان +
سس قرمز شیرین اضافه ۵۰۰۰ تومان +
سس فرانسوی اضافه ۵۰۰۰ تومان +
سس چیلی اضافه ۵۰۰۰ تومان +
نان ساندویچی اضافه ۵۰۰۰ تومان +
برگر
برگر زغالی پنیر،قارچ،180 گرم گوشت گوساله چرخ شده،نان گرد ۴۵۰۰۰۰ تومان +
چیز برگر قارچ،پنیر گودا،180 گرم گوشت گوساله چرخ شده،نان گرد ۴۹۰۰۰۰ تومان +
غول برگر قارچ،پنیر گودا،ژامبون گوشت،برگر 450 گرمی گوشت گوساله چرخ شده،نان گرد ۱۱٢۰۰۰۰ تومان +
برگر مخصوص قارچ،پنیر گودا،ژامبون گوشت،180 گرم گوشت گوساله چرخ شده،نان گرد ۵۵۰۰۰۰ تومان +
دوبل برگر قارچ،پنیر گودا، 2 عدد برگر 180 گرمی گوشت گوساله چرخ شده،نان گرد ۸۸۰۰۰۰ تومان +
چوریتسو برگر قارچ،پنیر گودا،چوریتسو،180 گرم گوشت گوساله چرخ شده،نان گرد ۱۱۰۰۰۰۰ تومان +
پاستا
پاستا چیکن آلفردو مرغ گریل،سس آلفردو،پنیر،پنه ۴۸۰۰۰۰ تومان +
پاستا بیف آلفردو گوشت بیف،سس آلفردو،پنیر،پنه ۵۸۰۰۰۰ تومان +
چیکن استراگانوف مرغ گریل،سس مخصوص آلفردو،سیب زمینی رنده شده ۴۸۰۰۰۰ تومان +
بیف استراگانوف گوشت بیف،سس مخصوص آلفردو،سیب زمینی رنده شده ۶۳۰۰۰۰ تومان +
لازانیا سس مخصوص،پنیر،130 گرم گوشت چرخ شده ۴۹۰۰۰۰ تومان +
پیتزا (دونفره)
پیتزا رست بیف(دو نفره) گوشت رست شده،قارچ،پنیر پیتزا ۹۰۰۰۰۰ تومان +
پیتزا مخصوص کاکتوس(دو نفره) گوشت ریش شده،فیله مرغ،قارچ،پنیر پیتزا ٧۸۰۰۰۰ تومان +
پیتزا مخلوط(دو نفره) ژامبون،سوسیس،قارچ،پنیرپیتزا ۵۶۰۰۰۰ تومان +
پیتزا گوشت و قارچ(دو نفره) گوشت چرخی،پنیر پیتزا،قارچ ٧۵۰۰۰۰ تومان +
پیتزا شیکاگو(دو نفره) گوشت قرمه،پنیر پیتزا،قارچ ۹۵۰۰۰۰ تومان +
پیتزا باربیکیو(دو نفره) جوجه،پنیر پیتزا،قارچ ۶۱۰۰۰۰ تومان +
پیتزا رست بیف آلفردو(دو نفره) گوشت رست شده،،پنیر پیتزا،سس قارچ ۹۳۰۰۰۰ تومان +
پیتزا سورینو(دو نفره) گوشت چرخی،ژامبون،قارچ،پنیر پیتزا ۶۶۰۰۰۰ تومان +
پیتزا (یک نفره)
پیتزا رست بیف(یک نفره) گوشت رست شده،قارچ،پنیر پیتزا ۵۵۰۰۰۰ تومان +
پیتزا مخصوص کاکتوس(یک نفره) گوشت ریش شده،فیله مرغ،قارچ،پنیر پیتزا ۴۸۰۰۰۰ تومان +
پیتزا مخلوط(یک نفره) ژامبون،سوسیس،قارچ،پنیرپیتزا ۳٧۰۰۰۰ تومان +
پیتزا گوشت و قارچ(یک نفره) گوشت چرخی،پنیر پیتزا،قارچ ۴۳۰۰۰۰ تومان +
پیتزا شیکاگو(یک نفره) گوشت قرمه،پنیر پیتزا،قارچ ۶۰۰۰۰۰ تومان +
پیتزا باربیکیو(یک نفره) جوجه،پنیر پیتزا،قارچ ۳۹۰۰۰۰ تومان +
پیتزا رست بیف آلفردو(یک نفره) گوشت رست شده،،پنیر پیتزا،سس قارچ ۵۸۰۰۰۰ تومان +
پیتزا سورینو(یک نفره) گوشت چرخی،ژامبون،قارچ،پنیر پیتزا ۵۳۰۰۰۰ تومان +
پیتزا ایتالیایی(خانواده)
پیتزا چانو ایتالیایی پنیر،سس سیر،راسته اسلایس شده گوساله ۸۹۰۰۰۰ تومان +
پیتزا پپرونی ایتالیایی پنیر،قارچ،پپرونی،سس مخصوص ٧۳۰۰۰۰ تومان +
پیتزا مخصوص ایتالیایی پنیر،قارچ،ژامبون،ورقه اسلایس گوساله ۸۶۰۰۰۰ تومان +
پیتزا چوریتسو ایتالیایی پنیر،قارچ،بیکن،چوریتسو،پنیر گودا ۱۱۸۰۰۰۰ تومان +
پیتزا رست بیف ایتالیایی پنیر،سس آلفردو،گوشت رست شده ۹۸۰۰۰۰ تومان +
پیش غذا
قارچ سوخاری ۱۹۰۰۰۰ تومان +
سیب زمینی سرخ شده ۱۶۰۰۰۰ تومان +
سیب سوخاری ٢۴۵۰۰۰ تومان +
سیب سوسیس سیب زمینی سرخ شده،هات داگ،پنیر دیپ،پیازچه ٢۸۰۰۰۰ تومان +
سیب پنیری ٢٢۰۰۰۰ تومان +
سیب قارچ بیکن ۴۳۰۰۰۰ تومان +
نان سیر ۳۹۰۰۰۰ تومان +
پیشنهاد ویژه
سینی مخصوص بندری،کباب ترکی،فیله سوخاری،پیتزا مخلوط تک نفره،سیب زمینی ۱٢۸۰۰۰۰ تومان +
سینی پیتزا 2 عدد پیتزا تک نفره در 4 طمع،سیب زمینی،نان سیر ۹۸۰۰۰۰ تومان +
پکیج کودکان پیتزا(4 اسلایس)،فیله سوخاری،سیب زمینی ۳۸۰۰۰۰ تومان +
سینی ساندویچ همبر،هات داگ،ژامبون تنوری،سیب زمینی ۱۱۰۰۰۰۰ تومان +
ساندویچ
هات داگ هات داگ،قارچ،پنیر ۳٢۰۰۰۰ تومان +
هات داگ تنوری هات داگ،قارچ،پنیر،خلال سیب زمینی ۳۴۰۰۰۰ تومان +
فیله گریل فیله گریل،قارچ،پنیر ۳۰۰۰۰۰ تومان +
همبر دستی 140 گرم گوشت چرخ شده گوساله ٢۸۰۰۰۰ تومان +
فیلا دلفیا 100 گرم راسته ورق شده گوساله،قارچ،پنیر ۳۶۰۰۰۰ تومان +
ساندویچ کباب ترکی راسته چرخ شده گوساله،فیله مرغ،فلفل دلمه،پیاز،گوجه ۵۳۰۰۰۰ تومان +
کباب ترکی پرسی راسته چرخ شده گوساله،فیله مرغ،فلفل دلمه،پیاز،گوجه ۵۹۰۰۰۰ تومان +
ژامبون تنوری ژامبون،قارچ،پنیر،خلال سیب زمینی ٢۹۰۰۰۰ تومان +
ساندویچ سرد ژامبون گوشت،سیب خردل ٢۸۰۰۰۰ تومان +
ساندویچ رست بیف گوشت ریش شده،قارچ،پنیر ۵۹۰۰۰۰ تومان +
نوشیدنی
نوشابه قوطی مشکی ۶۰۰۰۰ تومان +
نوشابه قوطی زرد ۶۰۰۰۰ تومان +
نوشابه قوطی سپرایت ۶۰۰۰۰ تومان +
لیموناد شیشه ای ۴۵۰۰۰ تومان +
دلستر قوطی ۶۰۰۰۰ تومان +
آب گازدار ۶۳۰۰۰ تومان +
دوغ کوچک لبنه ۵۰۰۰۰ تومان +
نوشابه خانواده مشکی ۸۰۰۰۰ تومان +
نوشابه خانواده زرد ۸۰۰۰۰ تومان +
نوشابه خانواده سپرایت ۸۰۰۰۰ تومان +
لیموناد خانواده ۶۵۰۰۰ تومان +
دوغ خانواده لبنه ۱۰۰۰۰۰ تومان +
کنتاکی
دو تیکه استریپس به همراه سالاد کلم و سیب زمینی ۳۳۰۰۰۰ تومان +
سه تیکه استریپس به همراه سالاد کلم و سیب زمینی ۴۰۰۰۰۰ تومان +
چهار تیکه استریپس به همراه سالاد کلم و سیب زمینی ۴۹۰۰۰۰ تومان +
شش تیکه استریپس به همراه سالاد کلم و سیب زمینی ۶۵۰۰۰۰ تومان +
دراگون ۶۳۰۰۰۰ تومان +
نوع رستوران فست فود
آدرس رستوان سی متری رازی - نبش رازی 6/2
زمان سرویس دهی 10 - 16 و 17 - 23:30
حد اقل سفارش 50000 تومان
هزینه ارسال 45000 تومان
محدوده سرویس دهی هزینه ارسال برای داخل شهر سبزوار 40000 الی 60000 تومان - برای سایر نقاط ازجمله شهرک توحید،بیمارستان واسعی،علوم پزشکی،بوتان گاز، سربداران،صالح آباد و ... هزینه اضافه توسط پیک دریافت میگردد.
رویا ناظمی پور سلام . سالاد نودل دیشب سفارش دادم مونده بود . مسموم شدیم ☹️ 1405/01/07
ابوالفضل فرزامیان بد جور خراب کرده پیتزاش همش به کارتنش چسبیده بود پنیرش بوی صابون میداد ملاتش همش ریخته بود 1404/12/15
بهزاد امجدیان قارچ و سیب زمینی : عالی بود 1403/08/09
امیرحسین کیانی 1402/05/15
معین قلعه نویی 💗🌱 1402/03/30
حانیه حکیمی راد من پیتزا مخلوط سفارش دادم و واقعا بد بود. نونش خمیر و شل بود و درست برشته نشده بود. همه ی مواد پیتزا فقط سوسیس بود ک حتی درست پخته نشده بود و خام بود. قارچ ک اصلا نداشت بجز دو یا سه تیکه کوچیک. پنیر پیتزاش خیلی کم بود و اصلا کش نمی یومد. در کل اصلا راضی کننده نبود و من بشخصه فکر نمیکنم از کاکتوس دیگه غذا سفارش بدم. در ضمن این کیفیت بشدت پایین اصلا ب این قیمت بالا نمی خورد و خیلی ناعادلانه بود. 1402/02/30 12:36 PM
یدالله صولت زاده پیتزا مخصوص سر آشپز سفارش دادم بهتر بود اسمشو مینوشتین پیتزا کالباس حتی قارچم به زور داشت تیکه های مرغ کوچیک و توی برش های پیتزا یکی درمیون یدونه تیکه مرغ کوچیک گذاشته بودن گوشت چرخ کرده هم که انگار ریختن تو نمک دون بعد رو غذا پاشیدن انقد کم بود 122000 تومن که هزینشه وقتی اینقد برای مشتری هاتون ارزش قائل نباشید نمیشه روتون به عنوان یه رستوران خوب حساب کرداین آخرین خرید پیتزای من از کاکتوس بود امیدوارم یکم برای هزینه ما ارزش قائل بشین 1401/10/08
پریسا اسماعیلی وااااای قارچ سوخاری و نان سیر عالی بود مرسی😍😍 1401/09/13
مریم مظلومی ولی پیتزا رست بیف سفارش دادم واااقعا لذید بود ممنونم 1401/06/14
امیر مهدی قلیچی پور بشقاب داغ اصلا جالب نبود هم کیفیت هم کمیت پایین، پیک موتوری که میفرستید هم توجیه کنید که مشتری مجبور نشه جای شما آموزشش بده. خسته نباشید امیدوارم بهتر کار کنید. 1401/04/27
ریحانه فریدنیا 1401/02/18
مهدی علیزاده پیتزا و فیله استریپس فقط کاکتوس خییییلی عالیه 1400/12/28
حسین بیدخوری همبر ها بوی بدی میده واین برای کاکتوس همیشه درجه یک خیلی بده 1400/11/20
Negar 1400/11/11
زهرا فشتنقی غذا هاشون خیلیییی خوبه 😍😍😍😍 1400/09/14
الناز طزری من سینی‌ هاشو خیلی دوست دارم ❤❤ 1400/08/17
توحیدی من پیتزا و برگرباب اسفنجی سفارش دادم عالی بود،ممنونم 1400/08/12
پویا جدیدا کیفیتش خیلی بهتر شده 1400/08/11
بهاره کرابی 1400/07/11
مهدی کرامتی امشب شام فیله مرغ سوخاری از پیتزا کاکتوس سفارش دادم واقعا افتزا برا یه لحظه اش بود غذا رو بنده خدا پیک سالم تحویل دادن اما خمیره خمیر بود سوخاریها که چسبیده به کارتن بود سیب زمینی ها هم به لحاظ درشتی بیشتر سوسیس بندری بود مرغها هم ترش و به خامی میزد مگه این صنف بازرس ندارن که کیفیت غذا رو برانداز کنن خدا قوت ویژه به صاحبش ای آخرین بار بود که از کاکتوس سفارش گرفتم 1400/06/24
ثنا انصاری من امروز هات داگ گرفتم..بااطمینان خاطر داشتم این ساندویچو میخوردم یهو سنگ اومد زیر دندونم...حتی عکس هم گرفتم... 1400/06/14
Zahra hoseyne والا من اصلا بد غذا نیستم.ولی یه پاستا از شما سفارش دادم.ممی که بدغذا نیستمم نتونستم بخورم چی بود 1400/05/29
ریحانه صفاری من چیزبرگراتونو واقعا دوست دارم ممنونم ازتون 1399/12/13
زحل دلباشی امروز سفارش کباب ترکی و ویژه سرآشپز داشتیم وااااقعا کاکتوس از روزهای اوجش خیلی فاصله گرفته و کیفیت بشدت پایین اومده قبلا کباب ترکی گوشت شبیه رست بیف بود اما الان اصلا مشخص نبود چه گوشتیه، پر از پیاز..... روغن که کف ظرف پر بود تیره و کاملا بی کیفیت اصن نخوردیم و کنار گذاشتیم ساندویچ سرآشپز هم خوب نبود، قارچ ها کاملا سیاه و مونده. پنیر پیتزا مزه پفک میداد و اصلا جالب نبود متاسفم ولی باید بگم آخرین بار بود از کاکتوس سفارش دادم☹️😐 1399/10/18
معصومه زاهدی پور خیلی خوب بود 1399/10/15
سرائی سینی مخصوص سفارش دادیم ..اولین بار بود سفارش میدادم بنظرم اصلا خوشمزه نبود نه کباب ترکی و پیتزاش نه حتی سیب زمینی سرخ کرده اش..در کل راضی نبودم و دیگه سفارش نمیدیم...بازم ممنون 1399/09/19
علی طلوعی فرد کاکتوس عالیه مخصوصأ پپرونی هر چی بگم بازم کمه😍😍😍😍😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1399/08/13
محمد امین طلوعی فرد پپرونی کاکتوس نسبت به جاها ی دیگه به نظرم بهتره 😊 1399/05/24
امیرپوریاکیخسروی من برای داداش کوچیکم ،ساندویچ پیتزا سفارش دادم ،به من گفت که کیفیتش عالیه.😍😍😍 1399/01/29
شیما شهرستانی ممنون از ساندویچتون کاملا پخته بود و خیلی گرم و لذیذ بود و ممنون بابت باکسایی که برای سفارشات طراحی کردین تا غذا گرم بمونه و ممنون از برخورد خوب پیکتون در کل بگم عالی عالی 1398/12/25
Zahra rafati کاکتوس پیتزاهاش عالیه من به خوشمزگی پیتزاهاش جایی ندیدم.از نونش گرفته تا میزان مواد روش همش عالیه ولی لازانیاش اصلا جالب نبود هیچی مواد نداشت و به دلم نشست لازانیای خودم خیلی بهتر از اون بود .ساندویچشم بی کیفیت بود.توقع چیز خیلی بهتری داشتم.قارچ سوخاریش هم افتضاح بود! 1398/11/12
ایرج خسروانی سرویس دهی مناسب، مشتری مداری ، غذاهای مورد استفاده بنده هم مناسب بودند 1398/05/20
رضا نویدکیا خیلی عالی مثل همیشه 1398/04/19
رامین رباط جزی من تنها زندگی میکنم و فقط از بیرون غذا میگیرم. با اختلاف بی کیفیت ترین جایی که میتونید فست فود بگیرین اینجاس 1398/03/19
فائزه کیخسروی پیتزا رست بیف خوب بود 1397/11/07
قربانی ممنونم از غذاهای عالی تون مخصوصا مکدونالد فوق العادس حتما امتحان کنید من که 5 ستاره میدم بازم ممنونم 1397/10/16
میلاد عوضوردی گوشت رو زیاد میسوزونن و نون مونده و مواد کم و پنیر کم نسبت به قیمت و ... 1397/09/08
مهدا پیتزا رست بیف و ساندویچ فیله سوخاریش خیلی خوشمزه بوداما پیتزای مخصوص کاکتوسش جالب نبود 1397/05/25
رضا رفعتی گنابادی خوبه 1397/04/15
مدیری 1397/02/30
ایلیا جاجرمی 1397/01/17
امیرحسین عمادی 1397/01/15
سید مرتضی حسینی همه چیزشون عالیه، مخصوصا ساندویچ کباب ترکی و پیتزای مخصوص سرآشپزش و پیتزا سزار. فقط امیدوارم بدلیل خوب بودنشون مثل بقیه رستورانا قیمتاشونو صعودی نکنن. 1396/11/14
حسینی خوبه ولی قیمتاش یه خورده بالاست 1396/10/13
ایلیا جاجرمی عالییییی خیلیییی خوبهههه 1396/08/18
ممنونیم که از اپ بومی خودتون حمایت میکنید
امکان ثبت سفارش غذا به صورت آنلاین از طریق وب سایت و اپلیکیشن موبایل با امکان پرداخت آنلاین
            
تمامی اطلاعات اپلیکیشن سفارش غذا غذارسان از طریق رستوران ها ارائه می شود بنابراین مسئولیت اطلاعات ثبت شده ، منوی غذا ، قیمت ها ، کیفیت سرویس دهی رستوران و ... با رستوران مربوطه می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای وب سایت و اپلیکیشن موبایل ممنوع بوده و متخلف مورد پیگیر قانونی قرار خواهد گرفت.
طراحی و تولید نرم افزار ، وب سایت و اپلیکیشن ها توسط شرکت داده پردازی پویان ابتکار شرق
✅ شما با موفقیت وارد صفحه کاربری خودتون شدید